fettsugning (y)

i'm so fucking tired! har städat så mycket idag men har inte gjort så mycket mer. har i stort sett bara lagat mat & städat idag. jag har fan blivit tjockare än vad jag var innan, har gått upp 15000 kilo, jag skojar inte! en fettsugning hade passat så jävla bra nu. eller 100000 kr så att jag kan operera mig helt perfekt, inte så dumt.. nej men i'm serious, ueee hahahha.. okej jag låter helt dum nu, ska ta & duscha nu & sen sova. LEDIG IMORRRRRON! yeesss & så är det dans, härligt! godnatt på er, peace!

Anonym om S-L-U-T:
måste bara fråga, vad har hänt mellan dig och hon bell ? Umgås ni aldrig längre eller ? För om man kollar bak i arkivet så va ni typ skit tajta ? Skit bra blogg har du ! (:
svar: det är bara mycket med skolan o så. i och med att hon går sista året nu i grundskolan så har dom mycket prov o så, vilket gör att hon inte har så mycket tid på varadagarna. vi träffas inte så mycket men när vi väl gör det så gör vi mycket. vi är fortfarande tajta även om det inte syns, hon kommer alltid o va som min syster :) & tack så myckeet, puss!

emmie om so fucking...:
hur mycket kostar tröjan med ett H på?
svar: jag har för mig att den kostar 250. om jag nu minns rätt!

bild från idag, ser så jävla äcklig ut :)

Kommentarer
Postat av: A.C

va du har jobbat mkt:D hehe..så e dt..:(

dt var monligt här men lufen var så varmt.. uff~~ svettigt ändå:p haha..~~



godnatt o sov gott..hoppas dagen har gått bra för din del^^

2010-05-20 @ 00:55:33
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du är missnöjd med din kropp, bör man inte hålla på att äta massa små saker hela tiden, utan äta nyttigt och så:)

Ha en bra dag

2010-05-20 @ 19:30:15
Postat av: karolina veljanovska

måste bara säga att du har en sjukt fin blogg nathalie (; och riktigt söt är du med =)

2010-05-20 @ 20:25:15
Postat av: ines

älskling tyst med dig du e skit smal & har över fin kropp ! hål dig så

2010-05-22 @ 22:58:47
URL: http://freakbitchbaby.blogg.se/
Postat av: Anemona

NATHALIE ZEKOVSKA JAG SKA FAN TA MIG SLÅ IHJÄL DIG NÄR VI BÖRJAR SKOLAN!!! SÄG ATT DU E TJOCK EN GÅNG TILL OCH JAG DÖDAR DIG ALLTSÅ DIN GALNA MÄNNISKA!!!!

2010-05-24 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0