so fucking...

bad uppdate i know.. men ja i'm so fucking happy just nu. anyway, stack hem till komedi på kvällen igår. blev inte som jag planerade men vi kollade på skräckfilm & jag bokstavligen dog! var ute resten av kvällen med johannorna and that's it! idag så stack jag till komedi rätt tidigt imorse och pluggade. it's wierd att plugga på en lördag! anyway, stack hem till jojan sen och därefter blev det film hemma hos mig. stack sedan ut till vide & hade det riktigt rolig hahaha!! efter att jag följde johannorna en bit så stack jag ut med sahed & abe. kom precis hem och jag är dööödligt trött! sängen väntar, helt seriöst! en jävla massa plugg väntar på mig imorron.. peace! 

Ll om valborg:
snälla kan du svara natta men var köpte du din La keps tacksam för svar
svar: min bror köpte den i danmark om jag nu minns rätt :)


rebeka om hääärligt:
var köpte du den jackan med ett H på :)?
svar: hur kan man missa den! den är från gina tricot :)



Kommentarer
Postat av: emmie

hur mycket kostar tröjan med ett H på?

2010-05-19 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0