S-L-U-T

hahahah... idag har jag i stort sett failat för det mesta, jag verkligen badade när jag skulle diska, BAAADADE. det är ingen vanlig disk med en liten kran, utan det är värsta duschen hahah! anyway, annars har jag varit värsta gordon ramsey, for real hahahha... jag längtar verkligen inte till o börja jobba, detta har fått mig o älska skolan som fan nu!! kom precis hem & jag är sluuuuut, S-L-U-T. imorron blir det ännu jobbigare so i have to wish for the best. så död som jag är nu så går jag och lägger mig fan, tack hej peace!

satt o lyssnade igenom ushers gamla skiva & jag har verkligen glömt dom här låtarna fan, love them..








Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara fråga, vad har hänt mellan dig och hon bell ? Umgås ni aldrig längre eller ? För om man kollar bak i arkivet så va ni typ skit tajta ? Skit bra blogg har du ! (:

2010-05-18 @ 23:29:23
Postat av: A.C

hahha.a. naww..dt e jobbigt att jobba, jag kan tänka mig:p men skola e tråkig:p asch..inget e kul du=) men man måste ju göra ngt i livet:p



jpd dagen har gått bra för min dek:D varit soligt här så man mådde skit bra:) hehe~~



godnatt:D

2010-05-19 @ 01:27:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0