äntligen framme!

äntligen framme......
jag & jojo satt och grät när vi kollade på a walk to remember idag hahah.. lite senare när jag skulle säga hejdå till allihopa, ja då började jag & marina gråta hahah. anyway, resan har fan tatt dööööd på mig! men jag har skrattat som fan åt min pappa. det fanns ett långt rullband där man kan ställa sig så att man går snabbare, men såklart så ska han springa som en idiot genom hela! jeje.. sitter nu i mitt stora söta hus, är trött som fan & jag vill bara sova. uppdaterar imorron, det räcker för mig idag! peace!

Anonym om
22.04: Vad heter sprayen du använder? Den brun utan sol saken? Asså vilket märke osv.. Tack för svaaar :)
svar: märket är loreal & det är till för ansiktet. kommer inte riktigt ihåg vad den heter exakt men den är guld/bronze :)

Nilufer om sjuuuukt: TUUUUNGT ;D
svar: thankssss!


Kommentarer
Postat av: A.C

jaså?:D va njas.. ha dt super kul nu:D

2010-06-05 @ 00:34:01
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Adolf Stalin

Gå heeeeeeeeeeeeeeeeeem tjockis :D

2010-06-15 @ 20:39:18
URL: http://adolfstalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0