sjuuuukt

äntligen så har jag fått sova ut! vaknade för en stund sedan & har bara suttit vid datan och knarkat mig med christinas nya låt, sjuk är den! ska ta och fixa mig snart och städa mitt rum lite. lite senare så blir det dans också. btw, så sjuuuukt väder det är fyfan! HÄÄÄÄÄRLIGT! aja, peace!

någon undrade ifall jag hade kunnat lägga in en video på dansen.. so here you go, vi har inte kommit längre. har filmat videon genom datan så att de går snabbare o ladda upp, eftersom att den vanliga kommer att ta 100000 år :)

början är inget vi ska ha nu


Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



va skönt..dt e soligt här också faktiskt:D skönt~~

jag vaknade för ent imme sen..håller på fixa mg..stress:( hahha

ska träffa en kompis om 20min typ:O haha~~



2010-05-20 @ 13:50:51
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

var dansar du

2010-05-22 @ 14:59:39
Postat av: Anonym

De är väl inte du som dansar på videon`?

2010-05-23 @ 13:13:03
Postat av: Nilufer

TUUUUNGT ;D

2010-06-03 @ 23:15:49
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0