22.04

ahhhhhhhh! skolan kunde inte bli bättre idag! kommer få 50 poäng mer tror jag alltså 250 eller 255 får jag hoppas! fick iallafall mvg på mitt kemiprov & vg på vårterminsprovet i matte! anyway.. har varit o handlat lite skor, tröjor osv idag, därefter stack jag ut med marinorna, johannorna & bell hela dagen idag. vi träffade även dodo, robert o dom. min sista roliga dag med dom innan jag reser & då innebär det 3 tråkiga veckor :(. lite senare stack jag, jojan & marina hem till mig för att jag skulle laga mat till dom & därefter stack vi ut igen. video kommer på det, bara kolla hahah... kom precis hem & jag måste duscha, renskriva ett svenskarbete, packa klart, fixa lite saker & softish. peaace!

Claudia C om
inga ord: Vem är omognast av dina killkompisar och vem är mest mognast? Skriv gärna namn!
FIN BLOGG:)
svar: om jag ska vara ärlig så är andre mest omognast, när han inte orkar vara seriös. hahah om du läser detta andre så ber jag om förlåtelse ditt får! & mest mognast, hm... det är dom flesta när dom vill vara det. tack!

Jenny om tar tillbaka det.: Har du solat solarium? Du är väldigt brun och söt hehe =)
svar: nej faktiskt inte. jag hatar när det tar lång tid o få färg, så jag fuskar med brun utan sol spray!


fram till 0.55 är det tråkigt. 2.27 är gulligast HAHAHAH


bilder från veckan..

rör mig o jag biter dig... (speciellt om det är albert)

damp.. HAHAHAHA

man älskar bara vattenkrig så jävla mycket..





alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla gullig marina blev på 2.27 på videoklippet HAHAHAHHAHAHHAHAAH :D



skitfin är hon, ni andra med :)

2010-06-03 @ 22:48:42
Postat av: Jessiaa

Jaha okej låter kul!

Vart reser du då?

Nä inget svarar på kommentarer bara.

2010-06-03 @ 23:13:45
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: A.C

aa jag kan tänka mig dt:D hehe..^^

men dt e alltid så i utomlands.. sverige.. asch..tråkigt=/



hoppas dagen har gått bra idag:D godnatt^^

2010-06-04 @ 00:11:06
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad heter sprayen du använder? Den brun utan sol saken? Asså vilket märke osv..

Tack för svaaar :)

2010-06-04 @ 22:54:37
Postat av: ciiz

ja älskar också vattenkrig :D

2010-06-06 @ 16:01:43
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0