hahah..

okej hahah... jag trodde att jag skulle kunna skriva om gårdagen men neej! sick sick sick.. kan iallafall säga att vi stack ut vid 5 & var ute hela dagen. jag hade det sjukt roligt vid vissa tillfällen hahah. kom hem runt 12 med marina & johannorna & vi var sten döda! vi somnade på sofforna and that's all you need to know. vaknade klockan 5 på morronen & somnade om igen. har precis städat lite & allihopa har gått hem. dagens planer är väll o fixa mitt rum, träffa marinorna & dom & sen träffa några andra.. skriver mer ikväll hoppas jag:) peaceeeee!

Anonym om
14.07: ta lite bilder idag tycker jag :D
svar: ja tyvärr så blev det inga bilder, vi kunde faktiskt inte fota :( men jag lovar till nästa gång!

Anonym om sjuuuukt: var dansar du
svar: på hiphop centralen eller vad det heter

nåågra bilder från igår.. ego hihi




Kommentarer
Postat av: A.C

amen ååhhhh... jag trodde du menar min kompis:p haha~~ för du kommenterade i det inlägget då jag la upp min kompis bild..dummer:p hahhaha~~

men då fattar jag dt.. asch:p

2010-05-22 @ 17:08:27
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: jojan

vem var det som väckte alla klockan fem på morgonen HAHAHHAH???????????

2010-05-23 @ 01:00:44
Postat av: alievska

lepotica <3

2010-05-24 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0