valborg

valboooorg: hade en liten s.k förfest med komedi och min brors kompisar innan vi stack ut & träffade emrah & haris. därefter så tog vi bussen med omar, m.m, makke, edon, taha, bilal, hani, arijan, andre, hossam & khaled till värnhem där vi mötte upp lola, sussi, claudia & olivia. stack sedan till en park och hade det riktigt roligt hahah. tillslut så började jag & sussi att gömma oss för dom, don't ask me why hahah! efter att hälften hade stuckit vidare till pildam vid 10 så drog jag till bussen & gick hem till karo istället där shaqe, abdi, miche & marina var. sooooooft hade vi det! när komedi kom lite senare, så stack vi till MC för o käka! kom hem någon gång vid 1 or something. måste också säga att jag har sovit sååååå jävla skönt, fyfan! anyway, var nyss nere vid ica med komedi och köpte oss frukost. ska snart dra hemmåt, och ikväll så blirre ZAREMBAAAA. peaaace!











Kommentarer
Postat av: A.C

jaha..dt hände inget speciellt för min del..va hemma o kollat på filmer bara..hehe..^^

brukar inte fira sånt liksomD



hur har din lördag varit då?sj ahr varit stan hela dagen idag.. hehe~~



ska ut o äta snart:) ha en njas dag/kväll:)

2010-05-01 @ 17:31:57
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: mikaela ~

Tävling på bloggen!

Var med du också :) ♥

2010-05-02 @ 14:15:24
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/
Postat av: Ll

snälla kan du svara natta men var köpte du din La keps tacksam för svar

2010-05-07 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0