för det första...

för det första,  så sa jag att denna helgen skulle bli sjuk & för det andra, det spelar ingen roll hahah. fredagen var så jävla rolig, inget mer med det.. lördagen var crazy! förrutom mot slutet då det blev kaos. men jag & anna ha... HAHAHHHAHAH. för mer information läs: karolinanikoleska.blogg.se eller turnupmyradio.blogg.se. vaknade precis & nu ska jag ta och fixa mig lite. känner mig som en riktig luffare bokstavligen. jag får se vad som händer idag, iallafall lite plugg nu. peace!

Anonym om dum/trög/efterbliven: ä det du och din kile på bilde
svar: nej det är jag och min bror :)

Anonym om 22.01: skit vacker! btw, kan du namn o lösen till donjetas blogg? :)
svar: tack! nej det kan jag tyvärr inte :)
















Kommentarer
Postat av: A.C

"Godmorgon"~~



jag vaknade nyss:p har sovit så gott idag så det inte är sant:p lr jag la mig sent igår..~



allt väl med dig på en söndag då?:)

Glöm inte dt e Morsdag idag:p

2010-05-30 @ 14:54:38
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0