22.01

satt på balkongen med sam & komedi innan vi skulle till jobbet alla tre. hahah kändes konstigt när man sa ''ska snart till jobbet'', ja snart blir det så. efter jobbet då tog jag bussen hem med komedi & marisol. stack hem till komedi & därifrån så gick vi ut o mötte lilla bell, marina & jojan. lite senare så mötte vi upp jojo & stack till bondgården där kamme o dom var. suttit o skrattat med jojo & komedi hela tiden åt en jävla massa sjuka saker! kom precis hem & jag funderar över att gå o sova hihi, men nej! imorron är det fredag, shit shit shitttttt. peace!

Anonym om
ingenting: vem är nathalie och chanell ?
svar: hur ska man förklara det? nathalie är en tjej jag känner & chanell är hennes lilla dotter.

ser helt skabbig ut men okeej


Kommentarer
Postat av: doonjeta

riktig söt är du nathalie(K)

2010-05-27 @ 22:22:56
URL: http://donjeta.blogg.se/
Postat av: A.C

mm jag vt..dt e sånt konstigt väder igen:S haha.varierar hela tiden..asch:S

men dt e alltid kallt på morgonen o kvällen liksom.. hehe..^^



jaså? Jobbat? vad jobbar du för ngt då?

aa jag vt..ingen aningen jag har sommarlov nu liksom..hittar väl alltid på ngt..får se lah:D

godnatt^^

2010-05-28 @ 01:18:43
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: tanja

Sötiiiiisssss<3

2010-05-28 @ 12:13:02
Postat av: Anonym

skit vacker!

btw, kan du namn o lösen till donjetas blogg? :)

2010-05-28 @ 18:22:21
Postat av: alievska - the beeest!

aww så söt :D

2010-06-08 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0