ingenting

hahaha.. det har varit en sjuuukt seg dag, har inte ens orkat snacka. varit med lidja hela dagen & nathalie kom förbi med chanell en liten stund. anyway.. jag har umgåts för mycket med lidija seriöst. idag har jag skrattat åt.. ingenting? det blev värsta floder av tårar så mycket jag skratta. men men, kom precis hem. ska ta det lite lungt nu. äntliiiigen så får jag sova ut imorron! peace!
okej något jag verkligen skrattade åt idag:


lidija och hennes ''för det första'' hela tiden..
- asså för det första..
- lidija sluta säga för det första för du nämner aldrig för det andra.
- men för det första så håll käften...... okeeej det är sant hahah!
- HAHHAHAHAHHA

nathalie & hennes ''bra'' svenska!..
- det är jättevarmt jätte tiden - det är jättevarmt hela tiden
- jävla seer - jävla sär & cp (samtidigt)
- men det är nästan slutaaaaaaaaaa - men det är nästan slut.


Sussi om dum/trög/efterbliven: Nathalie? var kommer Marina.g's? pojkvän ifrån? FIN BLOGG!
svar: hans mamma är från sverige & hans pappa är från argentina:) tack!!!


HAHHAHA det ska föreställa tånaglar som jag ritade på hennes strumpa (picasso)

Kommentarer
Postat av: A.C

Hejhej:)



nu e jag tillbaka från bloggpausen:)



allt väl med dig då?:D

Jag va i gbg sen i söndags.. tur att dt var riktigt fint väder:D vad har du gjort då? Hoppas veckan har gått bra hittils i alla fall^^



godnatt:)

2010-05-26 @ 23:02:48
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är nathalie och chanell ?

2010-05-27 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0