21.39

kom precis hem.. träningen var inte så länge idag så jag tog bussen hem med bell & därefter så gick jag hem till jojan som precis hade färgat sitt hår & jojo var där också. komedi kom lite senare & vi snackade och diskuterade om en jävla massa saker, det är fan sjukt... anyway, följde jojo till bussen sen & var ute en litenstund med komedi. vädret är sjukt härligt, jag verkligen älskar det! ska ta & fixa några saker nu o sedan softa resten av kvällen hihi, peaceee!

Anonym om
fettsugning (y): Om du är missnöjd med din kropp, bör man inte hålla på att äta massa små saker hela tiden, utan äta nyttigt och så:) Ha en bra dag
svar: jag är missnöjd med i stort sett allt, det är inte så att jag äter som en gris alltså onyttigt varje dag. ibland äter jag inget alls. men det är precis innan jag har min jävla mens då jag blir till en gris o äter allt möjligt och jag blir alltid dubbelt så tjock och känner mig trippelt så tjockare. så är det ibland för mig. detsamma :)

karolina veljanovska om fettsugning (y): måste bara säga att du har en sjukt fin blogg nathalie (; och riktigt söt är du med =)
svar: tack så jätte mycket, fortsätt o läsa den :)! tacktacktack, va du e gullig!

just nu........


Kommentarer
Postat av: A.C

tkr du min kompis e vacker?..jhaha..ska hälsa henne dt:p



godnatt^^

2010-05-21 @ 00:53:35
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0