17.41

dålig uppdatering, yes.
lördag: ja vi var i stort sett ute hela dagen både i höja & vide. lite senare mot kvällen så stack vi hem till jojan eftersom att alla frös. hahaha iallfall jag hade det sjukt roligt hehehe.. lite senare så stack jag ut med sahed, abbe & kamme. drog hem vid 1 and that's it.
söndag: har varit med lidija hela dagen. stack till vide med henne på kvällen & därifrån så körde vi runt lite eftersom att vi var rastlösa. varit vaken med ugglan hela natten typ så jag sov där :)
måndag: varit i stan fram tills nu. kollat runt lite i olika affärer & jag har så jääävla mycket o handla inför sommaren plus att jag reser om mindre än 2 veckor, YEAAAH! fikade & käkade lite senare med lidija, gabi & natalie. kom precis hem & just nu så väntar jag på komedi. drar ut senare med henne & så får vi se vad som händer. skriver mer sen peeeeeeeace

Anonym om
sjuuuukt: De är väl inte du som dansar på videon`?
svar: nixxx


HAHAHHAHA det var längesen man tog bilder på fötterna





Kommentarer
Postat av: jojan

skicka den bilden på oss HAHAH :*

2010-05-25 @ 14:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0