kill me

i'm back home.. det har känts som en riktigt lång dag!
solen har gjort mig på bättre humör nu, great :)
pluggade en hel del när jag kom hem, men jag kom ingenstans..
efter några låånga timmar så drog jag hem till komedi med
marina. hahaha, jävla onormala människor båda två.
stack till skolan sen och gungade med komedi, det är det härligaste
som finns o göra i livet. AHHHHHHH :D kom precis hem, ska ta
och läsa lite fysik, har prov snart (kill me). harreee bra peace!

Anonym om
peace!:
du nathalie vilken kamera använder du när du tar fotton?
snälla behöver verkligen svar så snabbt som möjligt, tack! :)
svar: det beror på. jag har en kamera som jag hatar,
tycker att den är dålig. men hälften av mina bilder är tagna
med den. resten av bilderna brukar oftast fottas med min
kompis kamera eller min mobil :)

älskar låten, den är kort men den är så hääärlig!

Kommentarer
Postat av: A.C

dt e bara fint med mig...sj då?:D



jag var ute och käkade med en kompis på restaurang ikväll:D sen var hon hemma hos mig. hade super skoj:D hon gick inte förrän halv ett.. jhee~~ nu e jag trött:p



godnatt på dig:)

2010-03-17 @ 01:42:10
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0