peace!

kan berätta kort lite om igår & idag..
kollade på en skräckfilm med omar, andre & my baby på
kvällen. blev en del snack efter filmen, hahah sicka är dom!!!
efter att vi varit ute med dom och följt dom till bussen runt 12
så drog vi ut med ajka, ASSÅ ÄLSKA HENNE, DET MÅSTE MAN!!
kom hem runt 2 tiden, satt & snacka lite med baby, decka tillslut.
vaknade rätt så sent idag, fixade mig och drog ut med marina.
lite senare stack vi hem till jojan och kollade på film.
kom precis hem, duschen som gäller och därefter sleep! peace!
här kommer några bilder från helgen..






































Kommentarer
Postat av: Anonym

du nathalie vilken kamera använder du när du tar fotton? snälla behöver verkligen svar så snabbt som möjligt, tack! :)

2010-03-14 @ 21:13:56
Postat av: ajka

klart att man måste älska mig. För jag är kiiiiing !!:D:D:D<333



TWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

2010-03-14 @ 21:37:50
Postat av: GÖZDE;

:) <3

2010-03-14 @ 23:02:10
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: A.C

Hej:)



haft en bra helg då?:)



Jag är hemma nu, kom hem för en timme sen..va i gbg hela helgen faktiskt:D har haft superkul faktiskt:D hehe..^^



sj då?:) pusss

2010-03-14 @ 23:30:02
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0