första priset

okeyy.. har varit at jojans place idag med marina & jojo. satt och kollade på The life of death of bobby Z & Waist deep,  sjukt bra filmer!! efter filmerna så fick johannorna för sig att baka pizza and efter pizzan så stack vi ut och träffade sami & illi. juste.. den som borde få första priset för att få någon att bli på dåligt humör på 5 sekunder är nog johannorna och marinorna! men även att få någon på bra humör på 5 sekunder! yeye gotta goooo, peace !

Anonym om
it really sucks:
shuuuuu nathalie:)
okej jo jag vill först börja med att du är sjuuukt söt och vacker!
och för det andra frågar jag hur du sminkar dig för du är rkt söt
asso:O
mvh en person:)))

svar: shuuuu hahah! shit.. taack tack tack men nej det är inte
sant! hahah så söööt. ehmm sminkar mig normalt tror jag?
maskara och ibland dipliner eller vanlig eyeliner :D pusssss

saknar mitt hår..

Kommentarer
Postat av: A,C

hej på dig:)



hur har din onsdag varit då?:D

sj befinner mig i gbg nu:D kmr nog vara här en hel vecka:D hehe~~



hoppas dagen har varit bra för din del:D

kram

2010-03-31 @ 23:01:03
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0