it really sucks

så nice. kom precis hem efter att ha varit ute med rita en stund. träffade först macke & awez, rastade awez hund & därefter så stack vi till deras gård och lekte med en liten pojke. hahah jag låter som en pedofil.. but i'm not! HAHAHA. drog sedan iväg till MC med rita, tog det lungt & snackade ut en massa. and now i'm home. är sad som fan, här sitter jag hemma medans everybody är utanför marshmallow och köar vilket jag också skulle göra med mina ca 10 kompisar.. bull som fan, men changed plans som sagt. IT REALLY SUCKS! yeye, peace!

just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

shuuuuu nathalie:)

okej jo jag vill först börja med att du är sjuuukt söt och vacker!

och för det andra frågar jag hur du sminkar dig för du är rkt söt asso:O



mvh en person:)))

2010-03-31 @ 16:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0