BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST

har inga ord till att beskriva kvällen/natten igår. jag kan börja
med o säga att ni är bäst, alla ni som kom, BÄÄÄÄÄÄÄÄST!
jag älskar er så jävla mycket. ni gjorde min dag till världens
bästa dag. lite dans lite limbo & lita annat blev det. thaaaaaaaaanks
everybody!!! &&& idag så har jag softat hemma at my place med
sam och marina, drog hem till karo med marina lite senare där
emelie också var, hahah skrattade som fan, jävla människor!
yeye, ska ta och fixa lite saker nu sen blirre någon film eller nått,
och bilder kommer imorron i och med att jag inte har alla, peeeace!
JAG DÖÖÖÖR FÖR MINA PRESENTER, BÄSTA NÅGONSIN. LOVEE!!

Anonym om ett hype inlägg:
var köpte du tröjan?
svar: HM

Anonym om IM SOOOOO HAPPY!:
var köpte du tröjan & koftan?
svar: linnet med paljetter är från bikbok, och den rosa
är från ginatricot. FÖRRA ÅRET












Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilder från festen? :D btw, super fin blogg(L)

2010-03-08 @ 08:38:37
Postat av: A.C

Hej på dig^^



allt väl på en måndag då?:)

Jag kom nyss hem, har äntligen tvättat min bil^^ hehe~~ nu lyser den. Yeah~~



Hoppas du har haft en bra helg..

Kram

2010-03-08 @ 13:14:31
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: vlera

hihi där e dom halsbanden jag köpte till dig cutie! :*

2010-03-08 @ 17:13:19
Postat av: kingkong :)

så fina skor :)

2010-03-08 @ 17:34:36
Postat av: Jeanette

Så mycket fint!!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!



2010-03-08 @ 21:57:35
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: kingkong :)

skit snögga skoooor, ska köpa sånna också, tror dom finns på dinsko eller?

2010-03-11 @ 16:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0