ett hype inlägg

den här dagen har varit BÄST. har varit hemma hos komedi under
kvällen med marina & jojan, stack ut sen med sami & sami eftersom
att dom kom utanför komedi. träffade albert lirian, även alan sqiprim
och muhammed. och den jävla motrocyckeln eller vad det nu var
som bländade oss in i ögonen hahaha. har varit på så bra humör nu
hela dagen, i dont know why!!!? är helt hype nu, vill bara springa!
shit shit shit.. drog sedan hem till mig med albert och komedi
värmde oss här, därefter så drog vi ut med jojan, marina & ili again.
kom precis hem & imorron är det en big day, wiho pusssss

uee hahahha

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i villa?:)

2010-03-06 @ 10:03:38
Postat av: A.C

Hejhej:)



allt väl? Jag är så trött idag, hade hemmafest här, gästerna gick inte förrän tolv..de hade så roligt här så:p sov inte förrän två typ...



Men nu har jag vilat mig ordentligt:p hehe~va händer på en lör hos dig då?:)

2010-03-06 @ 13:14:42
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

var köpte du tröjan?

2010-03-06 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0