inga ord

i hate skolan hahah:( det är fan mer vatten i skolan än vad det är på bo01.. anyway, har pluggat lite idag inför provet imorron. stack ut lite senare med marina o träffade på macke & adam. det blev lite vattenpipa o därefter så träffade vi m.m & dom. stack hem till komedi därefter, sjukt. jag har inga ord som beskriver hur störd den personen är hahaha! men ja, kom hem för en stund sedan eftersom att plugget väntar... peace!

belli om grym fan!: vem är komedi?
svar: det är marina.

Anonym
om grym fan!: ellerhur vem e komedi :o du skriver skitmkt om den personen man får aldrig se bilder elr ngt, lägg in bild på
personen! o marina är sjukt fin !
svar: komedi är faktiskt marina, eftersom att hon är helt körd i huvet.. ingen vet hur hon egentligen är förrutom vi som umgås med henne. hon är ett klart bevis på ett psykfall asså bokstavligen störd! ni hade skrattat ihjäl er verkligen om ni hade sett allt hon gör med era egna ögon hahah. and yes i know att marina är vacker :D

Anonym om grym fan!: vf umgås ni aldrig med marina galic's syster carro
svar: jag har ingen aning faktiskt, men vi är ju fortfarande vänner

hahah såå söta kycklingar, speciellt den gula som skriker zigenare!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det är bara bra tack :D

Händer ikväll då?

2010-06-02 @ 21:41:00
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: Claudia C

Vem är omognast av dina killkompisar och vem är mest mognast? Skriv gärna namn!

FIN BLOGG:)

2010-06-02 @ 23:12:29
Postat av: A.C

jahha..åker du dit varje år?? shit..

då kan jag tänka mig..dt e so jag har tröttnat på att åka ti Kina ju:p hehe..

aa min kompis ssa dt..man kan klä sig hur man vill o ingen kmr glo på dig .. inte som i Sverige..shit asså..fan va folk glo:p hahaa..

2010-06-03 @ 00:31:17
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

Svara gärna på dagens fråga! ((:

2010-06-03 @ 22:35:11
URL: http://aalexandrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0