gamla bilder

kan börja med o säga att gårdagen var inget speciellt, förrutom att jag fick utegångsförbud resten av veckan. fråga mig inte varför, men ibland så kan mina föräldrar snea mer än vad jag gör. men jag har ändå mycket o plugga till denna veckan så jag bryr mig inte, förrutom fredagen som jag har sett framemot i en vecka. tyvärr... GREAT! man får väll hoppas att jag kommer ut. ska ta och plugga till mitt NO prov nu, wish me luck! peeeeace (K)

bootylicious om
värsta slottet:
Måste bara börja med att jag älskar din blogg!Hur mycket tjänar du på den? du behöver inte skriva ut det men e gärna intresserad av att starta min egen blogg !
Vem umgås du med !
Trivs du med dem?.
tacksam för svar ! Puss & Kram
svar: tack så jätte mycket, o jag älskar dig också hahah! jag tjänar inget på min blogg, det är ju inte många som gör det heller. men blogg är roligt! jag omgås nästan varje dag med 4 tjejer som heter, marina, marina, johanna & johanna. umgås också med en massa andra :) pusss!

ahahhaha om värsta slottet:
seriously...!
i love din stil !
kan inte du typ skriva ut var du köpt grejer.
kanske inte allt för du kanske inte vill.. (k)
svar: hahaha shit, tack! men det är ju inget speciellt med den, men ofc, det kan jag göra (K)

har faktiskt inga bilder, så jag bjuder på gamla bilder
från 2008 & 2009 som jag saknar :)
































HAHAHAHA.. det var då tröjorna INTE var ''gbtröjor'' som folk säger


Kommentarer
Postat av: =D

ooooooooy nathalie =D

allt bra med dig ? :)



iaf, vad tycker du om höja skolan? :P

är den helt så gb aktig eller en helt vanlig skola?



ville bara veta det, ha det bra sötis :)

2010-04-07 @ 15:52:55
Postat av: oliviiaaa<3

loveeeuuuuuuu<3333333333

2010-04-07 @ 17:31:27
Postat av: rita oda

ahahah nathis e de du och jag på sista?

2010-04-07 @ 18:57:08
URL: http://rritaaoda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej nathalie jo jag har sett på dina bilder att du röker också vattenpipa:P

en fråga.. är det gott? eller hur ska jag förklara o så.. men varför gör man sånt jag fattar inte det:P:P

2010-04-07 @ 20:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0