värsta slottet

bbbb-back! okej.. dagen/kvällen/morronen var helt sjuk. har inte haft så roligt på jätte länge! var hos gabi först, därefter så stack vi till KK och sedan så satt vi och fikade på broderstugan med lidija och kevin. efter det så bestämde vi oss för att åka till brati & där stannade vi till 5-6 på morronen. sjukt snea timmar hos honom + att han bor i värsta slottet. pool, 3 toaletter 5 andra rum osv.. något liknande som husen i Cribs! anyway, kom hem runt 6 tiden & vaknade vid 11, TOPPEN! till frukost blev det typ redbull hahah, onormalt. & sedan så har jag spenderat resten av dagen med marinorna, lovely! peeeeace!

här kommer några bilder & videos från helgen
btw.. det är inte jag som fotta dåligt, det är kameran det är fel på!

lidijas skratt.. klockan 4 på morronen, vi har verkligen inget o göra!


Gabi sjunger, så jävla grym

































Kommentarer
Postat av: A.C

Hej:)



Nu är jag hemma från gbg:) har haft superbra där faktiskt^^



hur har du haft dt annars då?:)



fick reda p att jag har lov tills nästa tis:p haha..~~ e ledig hela veckan fan..inga föreläsningar ingenting:D helt skönt..haha~~

Hoppas du har haft en trevlig helg o en njas påsk iaf:D

godnatt~~

2010-04-06 @ 00:46:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: ahahhaha

seriously...!

i love din stil !

kan inte du typ skriva ut var du köpt grejer.

kanske inte allt för du kanske inte vill.. (k)

2010-04-06 @ 21:10:58
Postat av: bootylicious

Måste bara börja med att jag älskar din blogg!Hur mycket tjänar du på den? du behöver inte skriva ut det men e gärna intresserad av att starta min egen blogg !



Vem umgås du med !

Trivs du med dem?.



tacksam för svar ! Puss & Kram

2010-04-07 @ 13:53:25
Postat av: A.C

shit..va många bilder:D hehe..^^

gamla bilder ska man altlid spara:D hehe..^^



jodå jag har ftf påsklov faktiskt..lr e ftf ledig iaf..hehe..börjar skolan inte förrän på tis:D helt skönt:D har du ftf lov lr?:D



jag har haft dt bra i gbg ...tar dt lugnt här hemma nu: hhehe~~ men ska träffa komisar till helgen har jag tänkt mig:D soligt som fan här idag..hoppas vädret håller:D

2010-04-07 @ 15:44:23
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0