sammanfattning

dålig uppdatering, i know. torsdags, jävligt hård träning men det var sjukt roligt! & igår ehm.. varit ute i stan och handlat en del saker. varit ute med johanna & komedi, sov hos komedi & vi två funkar inte ihop, det är sjukt hahah! anyway vaknade rätt tidigit idag för att sticka till stan med johannorna, komedi & resten för att kolla på marinas uppvisning. lite senare så stack vi ut med makke, omar, m.m, yousef osv.. och rökte vattenpipa, never ever again!! satt även o sneade med min huvudvärk när jag kom hem tills nata ringde och bad mig komma hem till henne. saras & kims roliga dansmoves, komedi! kom precis hem, ska veeerkligen ta och sova nu peeeace!
några onödiga bilder från veckan..

Anonym
om
gospode:
Kan inte du spela in en video och ta bilder när ni dansar?
fin blogg!
svar: jovisst, men när dansen är klar hahah!! tack!














Kommentarer
Postat av: Malin - Foto & Design

Fin blogg! :)



Kanske vara med i min outfittävling som är längre ner i bloggen? :)

2010-04-25 @ 11:26:44
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: A.C

jag e inte galen:p galen i skor kanske:p



helgen har dt varit lugnt..varit med några kompisar o så.. sj då?:D



jag vaknade nyss.. men ska ut o solar mina ben tänkte jag.. riktigt soligt idag ... haha~~ härligt:)



Vad ska du göra på en sön då?:)

2010-04-25 @ 11:41:55
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN



allt bra med dig idag sötnos? :*<3

2010-04-25 @ 15:48:25
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0