gospode

sitter just nu i datasalen och skrattar åt mona & tina, vilka tjejer hahah! tina och hennes arabiska skämt, gospode! anyway, ska snart dra hemmåååt. vid fyra så kommer marina hem till mig, därefter så sticker vi iväg till KB med resten och dansa. förvänta er inte mer uppdatering idag, är hemma sent & det blir plugg efter det. peace peace peace!

ank  ([email protected]) om
pashteta!:
hahahahaha pashteta du e sick. hahaha
svar: hahahahha! och angående den andra kommentaren såå.. i will, har redan sparat! (K)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du spela in en video och ta bilder när ni dansar?

fin blogg!

2010-04-22 @ 14:56:32
Postat av: A.C

jag har runt 100par.. har nte direkt räknat så..men många har jag iaf:D hehe..~~

de mesta ser du ju på Amys heels om du klicka in:D hehe~~

2010-04-22 @ 15:22:22
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

Hey, förlåt för sent svar..

men jag har haft så mycket i skolan och på fritiden så jag har inte haft tid att sitta vid datan.

Men nu är jag tillbaka ^^

KRAM!<3

2010-04-24 @ 18:47:34
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0