omänskligt spöke

skolan har faktiskt varit roligt idag, sjukt? satt & skrattade ihjäl mig på SO lektionen med johanna på grund av att jag sa ''Nää'' konstigt hahah? anyway.. ska snart iväg o ta fotto till mitt legitimation. HATAR att ta fotto till pass och sånt skit. det slutar ändå alltid upp med att man ser ut som ett omänskligt spöke! yeye, måste göra mina läxor sen också, PEACE!

=D om
gamla bilder:
ooooooooy nathalie =D
allt bra med dig ? :)
iaf, vad tycker du om höja skolan? :P
är den helt så gb aktig eller en helt vanlig skola?
ville bara veta det, ha det bra sötis :)
svar: ooooy anonym hahah. jodå! hahah det finns nog inte mycket o tycka om skolan, men jag kan hata skolan sjukt mycket & ibland så älskar jag den :D jag vet inte om man kan kalla det för gb skola, det hade ju säkert folk tyckt om dom hade kommit dit utan att känna oss. men i och med att alla i skolan har så bra kontakt så kan man inte tycka så mycket om folket :) pusss!

Anonym om gamla bilder:
hej nathalie jo jag har sett på dina bilder att du röker också vattenpipa:P en fråga.. är det gott? eller hur ska jag förklara o så.. men varför gör man sånt jag fattar inte det:P:P
svar: hej! hahah enligt mig så är det sjukt gott. jag ääälskar vattenpipa, speciellt med äpple smak. jag vet ju inte varför man gör det, antagligen för att det är jätte gott & även roligt om man är många vänner tillsammas :D




Kommentarer
Postat av: A.C

hahha..vf vågar inte visa? Hmm~~när fylle rdu år då?:D hoppas du har dt super kul:D hehe..^^



jag brukar inte ha hemmafest här i sverige..

men brukar alltid festa ute när jag e i Kina om dt e jag som fyller år:D men iår orkar jag inte åka dit:p hehe..~~ annarshar jag nog festat loss:p hehe~~



jaha..okey=) skola e inget kuL=/ asch~~ kram

2010-04-08 @ 19:17:47
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHAHA natha varför ska du alltid ändra the storys de va jag som sa nää konstigt sen börja du flabba HAHAHAHHA oh nej

2010-04-08 @ 20:17:50
URL: http://barajohannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0