helt fuckt

heeeeeeejsan. härlig softig dag med jojan & bilal i skolan, snackat ut som fan hahah. som sagt, killar blir som tjejer när dom är med oss! anyway, stack och handla efter skolan leggings, t-shirt och en jacka på HM som jag kommer att lägga upp imorron. annars så har jag haft utbrott resten av dagen s.k DAMP! seriöst, malmös folk är fan helt fuckt hahah, dom börjar ta allt på allvar nu. yeyyeee, ska dra till sängen & kolla på tv! peeeeeace!

Anonym om
skrattlig dag hahahaha:
herregud nathalie så fucking söt du är :( :(
jo jag har också en fråga, plattar du ditt hår?
om ja, kan du inte ta ett foto på dig i oplattat? =)
du behöver inte om du inte vill, men det är juh alltid ett värt försök
att fråga. tacksam för svar, PUUUUUSSS SÖTIS
svar: tack så jätte mycket, så söt! jag plattar mitt hår nästan varje dag, eftersom att mitt hår ser annars ut som troll hår! jo jag kan väll ta ett foto i oplattat hår hahah! pusssss!!

Kommentarer
Postat av: A.C

Hejhej:D



jag kom nyss hem, har varit i skolan..dt var bara två timmars föreläsning.. hehe..^^

fyfan va dt hanglade o regnade imorse när jag körde ti skolan:S va läskigt..konstigt väder asså..nu e dt soligt liksom:S ~~



hur har dagen varit hittils då?:)

2010-04-21 @ 12:34:54
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Medina

Jag var också med.. Riktigt torra människor, dem bara kokar. Det är inget och bry sig om. :)

2010-04-21 @ 18:50:54
URL: http://mediinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0