skrattlig dag hahahaha

jag började min dag bra, gick ifrån skolan helt jävla surt, men avslutade dagen & var lika glad som när jag vaknade hahah. för det första, så gjorde grisarna min dag! men jag orkar inte förklara. träffade lidija & gabi efter, roligt as usual. satt hemma och pluggade & trodde att jag skulle ruttna resten av dagen, men komedi hade lika tråkigt, så vi stack ut. träffade sedan omar & M.M och därefter så träffade vi lola, claudia olivia och arijan, hahaha sjuka människoooor!! kom precis hem, ska ta & plugga vidare :( peeeeeeeace


Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



min helg har varit bra faktiskt.tagit dt mest lugnt o så inget speciellt..hehe:9



dags att nanna antar jag..skola imorgon:(

hoppas du har haft en bra dag lah..



godnatt och sov gott^^

kram

2010-04-19 @ 23:50:52
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

herregud nathalie så fucking söt du är :( :(



jo jag har också en fråga, plattar du ditt hår?

om ja, kan du inte ta ett foto på dig i oplattat? =)

du behöver inte om du inte vill, men det är juh alltid ett värt försök att fråga.



tacksam för svar, PUUUUUSSS SÖTIS

2010-04-20 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0