längesen

shit.. det var längesen jag vaknade 10, wtf! är sjukt trött men jag kan inte sova om :( anyway.. ska ta och fixa lite saker nu inför festen ikväll hos mig & lite senare ska jag iväg för o hämta lite saker. därefter så kommer komedi till mig. och ikväll så kommer resten! kommer inte kunna skriva något mer idag, utan det blir uppdatering imorron med bilder osv.. ha en nice dag peace!

S om
DÖM INTE..:
Haha vissa dömer andra bara för att de inte får deras uppmärksamhet. Ta inte åt er bara, fortsätt ba. liksom hur långt kommer man om man inte ska våga vara hur man än vill bara för att inte riskera folks stora käft. Det är inte ens värt att de ge dem uppmärksamhet, så bajsa ba snett på dom gäggsen hahaha
svar: ja det är precis så som du säger! hahahha så balll! egentligen så var det ju fel att jag gav dom uppmärksamhet genom texten, men sånt händer ju hahah, pusss!

hahah jag älskar denna bilden!


Kommentarer
Postat av: A.C

haha oj..då var dt jag som läste fel:S solly... då e du ftf ung:O hahha..^^ ung som fan:p om du ska jämföra med mig;)

2010-04-10 @ 11:24:20
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0