DÖM INTE..

MÅSTE TA OCH SKRIVA AV MIG SERIÖST. jag är en person som är lätt störd, då menar jag att om jag hör saker från folk runt omkring om deras uppfattningar om personer dom inte ens känner alltså dåliga uppfattningar, ja det stör jag mig som fan på, har alltså noll tolerans för sånt.. kort stubin, everything! kan ju säga ett tillexempel nu.. jag och mina vänner: johanna, johanna, marina & marina, ELLER SKA JAG SÄGA SÅ KALLADE GB LIGAN???? seriously? vad fan har folk problem med nu för tiden? eller är det kanske avundsjukan som stiger pågrund av att vi åtmindstånde kan hålla ihop, och inte har falsk vänskap? att vi kan vara alla tillsammans & att vi ALLTID är tillsammans. kanske det är problemet? klaga inte på mig och mina vänner för det ända vi gör är att vi ställer upp för varandra när det behövs PÅ RÄTT SÄTT, eller vad vi ska kalla det. och ja vi har det sjukt bra, och vi har det som roligast när vi är tillsammans & det har vi haft redan sen dagis vilket innebär att vi har kännt varandra sen vi var små. men vi är LÅÅÅNGT bort ifrån GBs. nu för tiden så är man ju antagligen GB ifall man dansar, går på fester, är med folk som röker, är med folk som dricker, är ute nästan varje dag, sminkar sig osv.. ja ni vet resten. VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA SKIT? om man nu gör allt det so what? du har ditt eget liv, sköt det istället för att slösa på din energi. ja man ska inte ta åt sig av vad folk säger men fan heller att man ska stå och ta skitet hela tiden och få höra en massa saker runt omkring sig. jag kan säga att innan ni dömmer oss, mig, dom & alla andra i värlen så lär känna personen först innan dina uppfattningar kommer upp i ditt huve och snurrar runt som jag vet inte vad. ja jag vet själv att man kan få en viss uppfattning av en person när man ser den t.ex. hur den går klädd, frisyr, smink osv.. men fuck gör det inte insidan dålig! man har inte någon rätt heller att komma out of no where och dömma en eftersom att man själv har bildat sig en historia som man tror är sann. great, good luck in life om man fortsätter som man gör, man kommer verkligen komma långt kan jag säga. sluta dömma efter det du hör eller ser. och du som kollar snett på alla andra, snälla ta en titt på dig själv för du är inte perfekt. att folk inte kan ta och inse. & som tupac säger ''only god can judge me'' ;) peace

blooooooooooooooooood

Kommentarer
Postat av: jojan

king bebiii§§§§

2010-04-04 @ 01:06:14
URL: http://bbbbebis.blogg.se/
Postat av: A.C

nja har inte dirtekt shoppat mkt..men lite har jag iaf gjort:d hehe..~~



dt har varit skit fint väder de här dagarna så ska nog ut idag igen ...hehe~~

alltid skönt att vara ute när dt e soligt liksom:D slipper man var ahemma:D hehe~~



jodå dagen har varit bra hittils.. gårdagen var helt oke också:D va ute o åt på restaurang o så:D hehe~~

2010-04-04 @ 13:04:50
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Medina

Du har rätt fan. Det är också så med mig och mina vänner. Blir kallade för gb ligan och sånt för ingenting. Ta inte åt dig alltså. Slösa inte din energi på dem.

2010-04-04 @ 13:06:40
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är bra att du tänker så Nathalie. Du har dig själv, dina vänner och allt du önskar dig. Slösa inte din tid på folk som håller på med dig, det visar rent tecken på avundsjuka. Så jävla sorgligt att se folk som bryr sig så mycket om andra när de inte ens borde. FINGRET TILL DE ALLA! =)



King nathalie

2010-04-04 @ 21:29:51
Postat av: jag

fingret fingret fingret till de alla (marre sjunger de just nu) du kan väl höra de själv i din hjärna:W

2010-04-04 @ 22:45:47
URL: http://bbbbebis.blogg.se/
Postat av: S

Haha vissa dömer andra bara för att de inte får deras uppmärksamhet. Ta inte åt er bara, fortsätt ba. liksom hur långt kommer man om man inte ska våga vara hur man än vill bara för att inte riskera folks stora käft. Det är inte ens värt att de ge dem uppmärksamhet, så bajsa ba snett på dom gäggsen hahaha

2010-04-10 @ 06:51:08
URL: http://layziegoescrazy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0