pashteta!

kom precis hem.. har värsta mensvärkeeen, är skit sur bara för det & ingen hade någon alvedon så jag stack hem istället. ska ta & plugga nu som fan. sedan så tar jag bussen till lidija, eftersom att jag måste öva på mitt piano & jag måste verkligen få MVG på det! pluggdag, wie! juste.. igår så var jag ute i det fina vädret med komedi och irina + hela den högen. lite senare så stack vi till lottaparken, där träffade vi på dodo & illi, no comments. dom två har något fel i huvet seriöst. jaja, ska inte snacka för mycket nu, peace!

anonymis om
heeelllow:
Hej! jag undrar var i malmö bor du? Och var i malmö bor Marina Galic o Jojan? Tack för svar.
ps: du är jätte söt
svar: hej! alla vi bor i samma område, känns lite wierd o skriva det. säg vem du är så berättar jag:) pusss & tack!

HAHAHA gabi.. pashteta!


Kommentarer
Postat av: A.C

jo dt e fint väder här nu:D men inte i helgen..dt var kasst:( hehe~



haft en bra helg då?:D gjort mkt roliga grejer lr?:D hehe..~~

e ledig idag så jag e hemma o tar dt lugnt som vanligt:d

2010-04-19 @ 13:23:06
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: marinajohanna

HAHHAHAHAHAHAHAH var bor jojan och marina HAHAHAHAHHA jag dör vem skrev det ?

2010-04-19 @ 17:39:12
URL: http://thistwins.blogg.se/
Postat av: ank

hahahahaha pashteta du e sick. hahaha

2010-04-21 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0