GLAD PÅSK

varit på påsk middag hela dagen så jag har inte haft tid till o skriva något. har haft värsta flabbattack med min mormor, moster och gabi hahah fyfan, har skapat mig nya magmuskler! anyway.. jag är fortfarande kvar hos mina kusiner & det är bara jag och lidija som är vakna. ska snart dra iväg till värnhem och gå dit var lidija känner för att gå, fika eller något, vem vet.. uppdatering imorron blir det + bilder. GLAD PÅSK, PEACE

Anonym om
''sexigadagen'':
vad är jojans blogg?:)
svar: jojan har tyärr fixat lösen på sin blogg nu :(

Medina om DÖM INTE..:
Du har rätt fan. Det är också så med mig och mina vänner. Blir kallade för gb ligan och sånt för ingenting. Ta inte åt dig alltså. Slösa inte din energi på dem.
svar: ja man ser ju nu så många som har det likadant.. fattar inte varför jag ens tog min energi på att skriva den texten, men jag var ju bara tvungen att skriva av mig! jadu detsamma, ta inte åt dig!

Anonym om DÖM INTE..:
Det är bra att du tänker så Nathalie. Du har dig själv, dina vänner och allt du önskar dig. Slösa inte din tid på folk som håller på med dig, det visar rent tecken på avundsjuka. Så jävla sorgligt att se folk som bryr sig så mycket om andra när de inte ens borde. FINGRET TILL DE ALLA! =)
King nathalie
svar: HAHAHAHHA så jävla ball, king! ja det är sååå sorgligt att folk orkar bry sig så mycket om andra men hinner inte ta en titt på sig själv. jag, eller ja vi måste nog betyda mycket för personen då.. ja precis, FINGRET :)!

så häääärlig, goo ceca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0