100 år

hahah dansen igår var fan över ball, jävligt störda är dom! men 3 timmars dans, snacka om halvdöd.. stack iallafall till MC efter dansen med allihopa och skrattade som fan. kom hem runt 11 och deckade direkt! anyway, drog till entré med jojan idag. i och med att jag inte har sett henne på 2 dagar, det känns som 100 år! åkte hem till komedi sedan. därefter så var vi ute med olivia, lola, claudia, besa, marisol, illi, macke, emrah osv osv osv.. kom precis hem till komedi & nu så ska vi bara soofta and nothing else! komedi skriker på mig just nu, gotta gooo
peeeace!

Anonym om
bevis:
omg e inte du hel makedon?:O vem e serb då:O
svar: hahah nej, min pappa e hel men inte min mamma :D

Anonym om shit:
har du haft tandställning?
Dina tänder e så raka och fina :O
svar: nej jag har inte haft tandställning hahah, men jag ska snart få det! :(

bilder från idag & igår

hahaha solglasögon..












måste ha den!



Kommentarer
Postat av: A.C

aa absolut.. hehe..^^



helgen vt jag inte faktiskt, inget e planerad nu, men ska iaf jogga har jag tänkt mig, måste börja nu inför sommaren, annars kan man inte ens ha bikini:p hehe..



godnatt:)

2010-04-17 @ 00:37:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaaaaa vrf ska du ha tandställning :O

2010-04-17 @ 10:05:41
URL: http://claudiaorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0