bevis

okej, så här e de.. jaaag orkar inte plugga eftersom att datan kollade på mig med ledsna ögon så jag kunde inte motstå! anyway. var ute lite här i området med samantha & komedi. träffade sen olivia, claudia & lola. vi gick runt lite överallt i rg eller rättare sagt, vi gick ruuuunt hela rg. därefter så gick vi till snurran & snurra hahah, lite senare så kom andre, m.m, macke, arijan, hossam och någon till. dom är ett klart bevis på sjuka människor hahaha, så mycket jag skrattade! iallafall, ska ta och softa lite vid datan sedan är det boken som gäller! peace!

noris om love it:
heej du har en jätte bra blogg men vilket land kommer du ifrån??
svar: tack så jätte mycket! jag är halv makedon & halv serb :)

vart ser jag ut o komma ifrån ??

moi & olivia

lola, moi, oliva & komedi

jag börjar faktiskt undra ifall lola är homosexuell..


Kommentarer
Postat av: Maria - I hjärtat av Landskrona <3

vet hur de e när datan kollar på en med ledsna ögon haha

2010-04-14 @ 22:32:45
URL: http://marialatina.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:)



aa jag vt..skit fint väder:D hoppas dt blir ännu varmare snart då kan man sola.. nu blåser dt ju kallt.. för tidig tför att sola sig.p hehe..^^



godnatt^^

2010-04-14 @ 23:04:51
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: marinajohanna

sötnosaaaaaaaar

2010-04-15 @ 14:26:29
URL: http://thistwins.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg e inte du hel makedon?:O vem e serb då:O

2010-04-16 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0