when we arrive

har faktiskt saknat skolan om jag nu tänker efter.. så roligt jag har haft idag, jag har skrattat som fan. & självklart when we arrive så börjar all drama/action igen, hehehe... nej men vafan, det blev värsta bion idag, asså en spektakulär händelse! hahah skoja bara. varit i entré med komedi efter skolan, handlat en del till resan o så. stack ut lite senare med komedi osv.. kom hem för en stund sedan & nu blir det förfan sängen, trött som fan! jag är inte på humör så det får suga resten av dagen eller veckan.. peace!

bild från nyår på mig och sofka!


Kommentarer
Postat av: A.C

jahha..va härligt:D

hoppas du har dt super där..hur läänge sak du stanna??



jag ska nog inte resa någonstanss särskilt ska bara åka ti kina i början av aug..typ tio dagar bara..ska hämta min bror..ehe..så dt e inget spec..:) e nog i sverige antagligen:D hehe..inget e planerad liksom:) vi får se..^^



godnatt:D

2010-06-01 @ 00:15:49
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0