SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 1

okey, ska ta och svara på era frågor nu så bra jag kan. men tyvärr så kommer jag inte svara på vissa frågor på grund av att det är frågor om mina vänner & deras privatliv vilket angår dom och inte mig. så det är upp till er o fråga dom inte mig. tyvärr :)

vem gillar du?
vad är du mest nöjd över med dig själv?
vem är din bästa vän?
vem tycker du har det finaste leendet?
vem av dina vänner är sötast?
vem av dina vänner är roligast?
tycker du att ditt liv är bra?
om du hade fått ändra något på dig själv och i ditt liv vad hade det varit??
svar:
ja ingen speciellt just nu. 
det jag är mest nöjd med med mig själv är mina ögonfransar inget mer asså hahah.. min bästa vän o bästa vän.. asså dom närmaste är ju johannorna, marinorna, bell & karo. för att vara ärlig så tycker jag att taan har ett av de gulligaste leendet, även min kusin. alla mina vänner är lika fula punkt. av mina vänner så är marina.k den roligaste jag har träffat i hela mitt liiiiiv. jag kan inte precis säga att jag har ett dåligt liv, men vissa dagar är dåliga & vissa dagar är bra. jag hade ju inte ändrat på något så speciellt på mig själv bara utseendet och kroppen. och i mitt liv hade jag nog velat ändra på ett antal misstag :)


hur många har du hånglat med, och var ärligt inte som dem andra bloggarna!?har du något mer än vänskap med han abbe eller sahed du brukar skriva om ? hur lång är du och hur mycket väger du?
Tack för ärliga svar puss
svar:
jag är 165 cm lång & jag väger ingen aning. & nej jag har inget mer än vänskap med abbe eller sahed. sist  men inte minst.. 1

vad heter dina föreldrar
svar: min mamma heter biljana & min pappa heter pajo

vilket år har du trivits med bäst hittils & varför? vad brukar du göra en vanlig dag, hemma? vem vet mest om dig? vad blir du ledsen över?
svar:
2007 & 2009 har nog varit dom bästa åren även 2008. det har hänt så mycket under dom åren så det går inte riktigt o förklara :) när jag är hemma så brukar jag plugga eller sitta vid datan eller nått. annars brukar jag vara ute. mina närmaste vänner vet exakt allt om mig alltså dom jag nämnde längst upp. asså det beror på vad du menar med ledsen, gråta elller bara känna sig nere? allt möjligt isåfall, händer det något med vänner, problem, familjen osv.. allt det kan ju få mig o bli ledsen?

Har du varit med i ett tjej slagsmål någon gång? Alltså verkligen slagit någon? Säg en person du hatar mest i ditt liv! TACK för ärliga svar :)
svar:
ja absolut speciellt marina.k, fråga henne hahah.. nej men inte tjejer utan killar. jag kan ju inte precis säga att jag hatar någon, men ogillar? ehm.. ett antal stycken hahah

är du oskuld?:)
svar: 100% jaaaaaaa

känner du desteny carvajales? om ja, umgås du med henne och e on snäll
svar:
nej jag har ingen aning om vem tjejen är.

Hej! hatar/ogillar du någon i din skola? isåfall vem? förresten du är riktigt söt
svar:
det finns en hel del som jag ogillar i min skola, vill ju inte direkt skriva vem tyvärr. tack gullunge!

e det sant att du e släkt med seca aleksic =/ och att din farfars fru's ex är dino merlin? ... mohammed sa det
svar:
hahahah ja rita det är faktiskt sant det mohammed sa!

hur många har du strulat med din bitch? du har fan nya killar varje helg :O omar,shaqe,yousef,abdi,abbe,sahed,ýousef,taan,sami,oliver jag svääääääääääär du e king så många killar du har och ger ändå inte fitta till alla !!!!! jag diggar din blogg fett ös! vilken kille pussade/kysste dig sist? vad gjorde du idag?
svar:
hahahah ursäkta? det kallas vänner, inte nya killar hahah? det inte precis som att jag har haft något med alla dom du nyss skrev. och ja jag har inte gett min fitta till någon :) fortsätt digga den med ännu mer ös då!! yousef faktiskt. och idag har jag inte gjort något speciellt förrutom att jag har varit hos jojan & nu är jag hos jojo hahah

NI i höja vet allt hur kan det komma sig? har ni någon parabol eller ngt i skolan?
svar: nej vi i höja vet inte allt. men vi kan veta allt om vi nu frågar vår parabol som han kallar sig själv :)

du har så många närmsta kompisar ska se om jag kan alla...
Marina k
jojan
jojo
marina g
karolina
bell
nathalie Zaremba
och så klart dig själv nathalie zekovska
kan du berätta vilka du tycker dem passar med eller e på g med?
svar:
marina.k är ju tillsammans med m.m & jojan var tillsammans med edon. jojo är tillsammans med andre & marina.g är tillsammans med miche. karolina passar med bessi & bell passar med marko. nathalie zaremba passar med kim.... jag själv kan ju inte säga vem jag tycker jag passar med.

hur mycket gick du ut med i betyg första terminen i 8an och hur mycket kommer du gå ut med nu?
svar:
200 helt, men vi hade inte alla ämnen. men jag hoppas på att jag går ut med minst 240 denna terminen eller något :)

var ska du praoa ?
vilka killar har varit hemma hos dig (som du har bjudit ditt)
e din pappa snäll?
vet dina föreldrar allt om dig ?
e du oskuld?
vad gjorde du på ungdomsmottagningen?
e du snäll mot dina vänner?
har du varit otrogen?
svar:
i en typ restaurang eller något sånt, vet inte vad jag kan kalla det. det är inte precis så att jag bjuder in någon hela tiden hem till mig, folk bjuder in sig själva också haha. olika killar har varit hemma hos mig. nej min pappa är iiiiiiiiiiiiiiiiinte snäll. och det är min mamma som vet det mesta om mig, min pappa vet ingenting. ja jag är oskuld. och vi var på ungdomsmottagningen med klassen, inget fel med det. ja jag är väll så snäll som möjligt mot mina vänner hihi. nej jag har inte varit otrogen, vill heller inte vara det :)

du e så sött tjejen
du e så vacker girl
LÄGG UPP MER BILDER INNAN JAG SLUTAR BESÖKA DIG !
svar:
hahah taaack så mycket! jag lägger upp så mycket jag kan hähä

kan du sluta skriva engelska på din blogg? det är fullt äckligt och man fattar inget ??????????????????????????????????????
svar:
för det första så har ingen bett dig o läsa min blogg JOHANNA MAURITSSON A.K.A JOJAN! om du nu har så svårt för engelska, vad sägs om google translate???

vem strulade du senast med?
vem gillar du nu?
e du på g med någon?
vad e ditt mobiltelefon nummer?
kan du svara på dem privata frågorna med?? annars e det inte lönt med frågestund!
svar:
omar. ingen. nej. hemligt.

din favorit balkan mat ?*
vem gillar du?
vilka av dina kompisar saknar du nu dem du inte tärffar ofta då !?
va stör du dig på på din kropp ?
vilket e ditt favorit ämne i skolan ?`
sminkar du dig varje dag ?
PUSS HAJ
svar:
punjene paprike eller sarma, sjukt gott!! ingen. jag saknar en massa kompisar, alla dom som jag inte träffar ofta :) allt, allt & allt. mitt favorit ämne i skolan är slöjd & svenska, inte mycket ansträngning haha. ja nu gör jag eftersom att jag har mycket tid på morronen men jag behöver inte om jag inte orkar. pusss

hoppas ni blev nöjda med era svar, fortsätter o svara på resten lite senare :)


Kommentarer
Postat av: sofie

hur länge va edon och jojan tsm, tycker dom passade riktigt bra tilsammans:)

2010-05-15 @ 21:28:27
Postat av: Anonym

hur länge va edon och jojan tsm, tycker dom passade riktigt bra tilsammans:)

2010-05-15 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

vill du in i min röv

2010-05-16 @ 00:41:49
Postat av: jojan

älskar dig nathapattteeeeeeeeeee(L)

hahahhaha men orka gå in i google bara för att översätta awesom STEN FULT ahghaha

2010-05-16 @ 15:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0