SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN DEL 2

kom precis hem från jojo. den bästa skräckfilmen som vi har sett hittils ''home movie''!! hahah... nej nu är jag trött som fan efter denna dagen. ska ta och svara på resten av frågorna snabbttttttt! peace!

vem e du mest med ?
vilka räknar du som dina närmsta killkompisar?
svar:
jag är ju mest med johannorna & marinorna, vi alla bor ju nära varandra förrutom jojo. & dom jag räknar som mina närmsta killkompisar är väll dom jag umgås med då och då & snackar med, några stycken väll typ m.m och dom it think :)

taru betalt för din blogg?
om du är oskuld, vem skulle du kunna tänka dig och tappa den med? nämn helst namn, skriv inte, sån kille eller nåt liknande, skriv namn (a)
hur många ggr haru varit otrogen?
äru släkt me någon kändis?
hur många kändisar har du träffat?
har någon varit otrogen mot dig?
äru vän med någon du egentligen inte vill vara vän med?
snälla, lägg ut MASSA bilder på dig och dom flesta av dina vänner från sommaren, älskar att titta på bilder:D
btw, du är fett fin & din blogg är lika så :$ elr va man säger, hehe <3
svar:
haha nej jag tar inte betalt för min blogg, vet faktiskt inte hur man gör sånt. ja jag är oskuld som jag säkert har skrivit klart o tydligt men det är inget man planerar o göra eller bestämmer med vem så jag har ingen aning hahah. jag har aldrig varit otrogen hahah. nejfan hahah jag är inte släkt med någon kändis! hmm, jag har väll träffat några stycken, har faktiskt inte räknat hehe. inte vad jag vet, hoppas inte det :(. jag är ju vän med dom som jag vill vara vän med. det var faktiskt inte längesen jag la ut bilder från förra sommaren, men alla bilder är katastrooooof så det är en stor anledning till varför jag inte lägger in så jätte många haha! tack tack tack så mycket :D pusss

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
svar:
jag har faktiskt aldrig sett den bloggen, men den verkar vara rätt bra i think :)

din blogg e skit bra :) diggar den ..
hmm
1. får du umgås med killar / ta hem dem och sånt av dina föräldrar?
2. har någon av dina närmsta vänner svikit dig någongång för en kille eller nått ?
puss
svar:
tack så mycket, fortsätt läs den också hähä:) japp, jag får umgås med killar. och ta hem killkompisar men helst killkompisar som min pappa har sett innan osv.. ye you get it! ehm.. jag tror inte det, inte vad jag kommer ihåg! puss

Är det inte jobbigt att Marina G umgås så mycket med sin pojkvän och har mindre tid åt er som är hennes bästavänner? Och tycker du inte det är konstigt att hon redan haft sex med honom? BTW superduper fin blogg! och söt äru!
svar:
det är inte jobbigt någonstans eftersom att vi umgås med marina både i skolan & efter skolan. hon träffar ju sin kille oftast på helgerna pågrund av att dom inte har så mycket tid på vardagarna. och nej det är inte konstigt alls eftersom att dom har inte haft sex överhuvudtaget :) tack så jättemycket, vad gulligt :D

var bor du =)
svar: sverige, malmö, höja haha :)

har du varit tsm med gani
svar:
nej det har jag inte 

kan du vara dig själv bland vem som helst?
bryr du dig om vad andra tycker om dig?
svar:
ja det kan jag väll, man ska ju egentligen inte behöva ändra sin personlighet o allt pågrund av olika människor? men ibland kan det ju kännas stelt i början sen slappnar man ju av tillslut. egentligen inte, det beror på vem som tycker och tänker något om mig. annars så bryr jag mig inte så mycket, eller ja jag försöker ju att inte visa det :)

vem är din närmsta vän i rosengård ?
och är den tjejen rolig o snygg :)
e du oskuld o vem gillar du nu
har någon av dina kompisar tappat den förutom jojo då..
svar:
Vlora är min närmsta vän, lola alltså. & ja hon är skit rolig, asså bokstavligen störd! & hon är skit snygg, hon liknar en bebis :) japp jag är oskuuuld o jag gillar tyvärr inte någon just nu. som sagt, jag svarar inte på dom frågorna det får ni ta och fråga dom 

Okej min fråga till dig i denna frågestund, hahah varför bryr sig folk så mycket om andras oskuld :P
svar:
hahaha ja den frågan kan jag också ta o ställa... dom vill väll veta mycket om folk runt omkring, i dont know hahah :D

i know ho you love .. LOLLLLAA (K)
svar:
right answer darling (K)

om jag nu har rätt så har de vatt något mellan dig och omar gani innan? vad hände? e ni fortfarande vänner? gillar/älskar du honom fortfarande? skit bra blogg förresten :)
svar:
gammalt. ja ibland så gör man misstag.. jaja klart, vi är fortfarande vänner o snackar osv! tack så mycket :)

varför tror du att alla 96 på er skola vill vara som er??okej jag kan förstås förstå det men stör det inte er ganska mycket att vara klonade typ??haha alla 96 or nu för tiden är wanna be s dem har inget eget :P:P
svar:
 jag orkar verkligen inte bry mig om vad människor gör, säger, tycker osv.. det är ju inte mitt problem vad dom gör, jag lever ju mitt eget liv och inte deras. hahah så jag tror inget, stör mig heller inte på något för det är bara onödig energi om man håller på så :D

Vem är den vackraste kändisen du vet? Vem är vackrast av dina kompisar? Du måste säga en som är absolut vackrast och inte bara typ '' oh alla e vackra '' och sånt hehe.. Och tillslut, har du varit nära på att tappa din osklud med någon?
svar:
den vackraste kändisen jag vet, hmm.. cheryl kole eller vad hon heter, sjukt vacker! hahah, tyvärr så tycker jag att alla mina kompisar är lika vackra, söta vad som.. ja man kan tro nu att jag säger så bara för att, men neej jag är inte sån person som kan tycka att mina vänner är fula eller något! nej jag har inte varit nära på o tappa min oskuld hahah

omg, så mkt folk bryr sig om oskulden :S
svar:
ja tydligen hahah

varför tror ni 95or att tjejerna på er skola vill vara så Mycket som er?? jag såg på Marina K's blogg att hon hade skrivit någoot.. det kanske är sant men så som jag har hört så är det ni som överdriver med det?
Och sen höörm....
när fyller du år? har du tappat din oskuld? hörde du har gillat kame? :)
svar:
för det första så har jag inget med det o göra, så det finns inget jag kan svara på tyväär :) jag fyller år den 22 mars. nopps 100% oskuld. hahaha då har du nog hört fel, nej jag gillar inte kamme:D

om dina vänner nu har blogg kan du inte skriva vad deras blogg heter? :)
svar:
dom har faktiskt precis tatt bort sina bloggar :(

kan du inte säga vad
jojo
jojan
marina.k
marina.g
vad deras bloggar heter?
din blogg är des super snygg! bra att du bloggar så ofta det är kul att läsa.
men kan du inte försöka lägga ut mer bilder och vidior ifrån när ni dansar? på dig och marina.G och dom. :)

svar: dom har faktiskt precis tatt bort deras bloggar eftersom att dom är sjukt sega på att uppdatera!! jag har ett antal videos på när vi dansar o så, men det är för katastrof för att visas! men någon dag nu så kommer det hähä :)!

LÄGG UT FLER VIDEOR PÅ DIG OCH DINA VÄNNER!!
svar:
hahah jag lägger faktiskt inte ut video på mig och mina vänner pågrund av att det är inga normala video de.. hahah seriöst! men ja jag kan väll börja med o göra det snart :)

hur länge va edon och jojan tsm, tycker dom passade riktigt bra tilsammans:)
svar:
dom var tillsammans i 3 veckor om jag nu minns rätt, ja dom var faktiskt jätte söta tillsammans !:)

Anonym om halvdöd: HAHAH omg så sööööööööööööööööööööt nathalie!!!!! du ser ut som en äkta arab :$ HAHAH:D<3
svar: hahahah shit, bilden var verkligen inte söt det var nog anledningen till varför jag satte den svarta pricken mitt i ansiktet hahaha! men taaaaack :D hahahah ärligt :O hahahah jag döööööör! puss


Kommentarer
Postat av: yasmine

Håller du med Marina K, Jojan och Jojo om att 96:orna på er skola härmar er eller vill va som er?

Tycker det är rätt konstigt att dom tycker det för att ni är ju vän med hälften av dom, så är de inte lite fake att gå och tycka att dom är wannabe's när ni själva e vänner med dom, eller? I think so iaf..

2010-05-16 @ 02:43:20
Postat av: Anonym

du har inte svarat på alla frågor

2010-05-16 @ 15:26:57
Postat av: jojan

svar till : yasmine

Håller du med Marina K, Jojan och Jojo om att 96:orna på er skola härmar er eller vill va som er?

Tycker det är rätt konstigt att dom tycker det för att ni är ju vän med hälften av dom, så är de inte lite fake att gå och tycka att dom är wannabe's när ni själva e vänner med dom, eller? I think so iaf..



för det första har jag inte något emot alla 96or på skolan jag har bråkat med en tjej vilket gör att jag stör mig på henne och hon stör sig på mig.

=)

och dem kanske tror det är just vi tre som stör oss på alla dem men det e det inte bara.

och som sagt jag har bara emot en tjej eftersom hon och jag har bråkat så jag är säker på att hon har något emot mig med =)

2010-05-16 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0