skrattlig dag hahah

min dag har varit såååå långtråkig ända tills jag stack ut o träffade johannorna. drog hem till jojan där vi skrattade som fan, vi bokstavligen dog av flabb o jag menar allvar hahah.. därefter så käkade vi mat och kollade på hur mycket jojan orkade äta hähä. senare stack jag ut & träffade lola & claudia, sick. abbe, kamme & babus kom lite senare också. hahah så mycket vi skratta, fyfan! anyway, kom precis hem & nu måste jag fixa lite saker osv.. imorron är det prao för mig, ska jobba från 11 på dagen till 9 på kvällen, sad sad sad :( peace!

jojos egna låt hahahah:
jojo: he was my ear when i couldn't hear. he was my toe when i couldn't go. he started to talk, but i just wanted to walk.
Alla: HAHAHAHHAHAHAHAH

sandra om sickness:
jo kom igen lägg ut videon det är bara kul.
Det gör en blogg mycket roligare plizzzz?:)9
snacka med dom,
kramisar
svar: jag hade velat lägga in videon, eller ja alla video jag har på dom. men konsekvenserna hade varit grova hahah.. dom hade nog aldrig sagt ett ord till mig mer!

osminkad & NÄRBIIILD.. jag liknar en fisk HAHAHA


Kommentarer
Postat av: A.C

tackarD hehe..^^ visste inte vad jag skulle ha p mig så tog bara på mig ngt snabbt:p



Godmorgon (Snart):p



Kom hem inte för läängesen. kan inte sova nu. är helt pigg:p haha~~



Du sover säkert gott nu:p hoppas dagen har gått bra för din del:)

2010-05-18 @ 04:11:37
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0