redan

shit det är redan lördag.. vaknade upp hos jojan inte jojo hahah ändrade planer blev det mot kvällen. stack iallafall ut med komedi, abbe, sahed & kamme senare på kvällen. kom hem runt 12 då vi såg johannorna dansa så vi hängde på! lyssnade på väldens äldsta låtar förfan! somnade runt 3 & vaknade vid 10 osv.. kom precis hem och vädret där ute är så jävla äääääckliiiiiiigt! drar till jojo senare ikväll & hyr film eller något. peacee!

btw, jag svarar antagligen på frågorna lite senare idag :)

vilka låtar vi hittade igår, dog för dom när man var liten hahahaha!

Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



jag vaknade typ nyss s vt inte än vad ajg ska göra.. men jag tror jag ska hänga med pappa o handlar ..sen ska nog ta en fika lr ngt..får se lah:) hehe~~



för din del då?:)

2010-05-15 @ 14:06:43
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0