komedi

har nog aldrig varit så trött i mitt liv så som jag var igår.. varit i stan hela dagen med jojo & marina. handlade lite saker o så, skrattade som fan också, don't know why. stack sen hem med marina & ajka, that was all från igår.
måste dra till stan idag med marina efter skolan & fixa vår prao. har vi tur så får vi det på en restaurang/café, komedi är personalen hahah! därefter så drar vi till träningen resten av kvällen. ingen uppdatering för idag.. bilder kommer imorron på saker som jag köpt under vecka. peace!!


Kommentarer
Postat av: A.C

jodå veckan har gått lite segt men ja dt e helt okey här som vanligt:D hehe~~



jag ska iaf packa ikväll..ska ti gbg imorgon:D hehe..~~ för din del då?:D

2010-05-06 @ 13:29:01
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså vem är hon A.C under? hon verkar kommentera varenda inlägg du lägger in:S liksom störig :P

2010-05-06 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0