it's showtime bitches.

jag är sååååååå morgonpigg!!! okej.. jag har precis fixat mig eftersom att jag ska på jobb snart. hihi känner mig så stor! nej skoja bara. sitter o lyssnar på min brors låtar på hans data, I LOVE IT! är helt jävla sprallig i kroppen & jag vill hitta på något roligt idag. det är fanimig min sista helg här i sweden innan jag åker. jag har litte brottom just nu så jag måste kila ivääääg.  it's showtime bitches. peeace!

har blivit helt fast i house musik, älskar denna fast den är dryg i början

Kommentarer
Postat av: A.C

jaså?? två olika jobb också..OMG~~ starkt du:p haha~~ me du får inget betalat nu när du prao va?:p



jaså? vart ska du åka då?:D härligt~~

jag vt fan va jag ska gra..aa jag e sugen på att festa också men har inga njas sällskap just nu:S df jag e nog hemma..dt regnar härockså jävla skit:(

2010-05-28 @ 12:34:41
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0