GLAAAD

träningen var rätt så soft igår, hade ingen energi alls. men jag marina & karo stack till willys efter dansen och handlade.. industrigatan is sick for real. riktigt äckliga män, och minst en bil som tutar efter varje steg man tar! they scared the hell out of me! såklart så missade jag och marina vår sista buss så vi planerade o gå hem, men irena körde hem oss på vägen. anyway, idag deckade jag direkt när jag kom hem från skolan. har varit onormalt glad också, asså bokstavligen GLAAAD. precis pluggat som faan & ska fortsätta med det nu. yeye, wish me luck! peace!

Nejla om
sneee time:
Hej Nathalie.
Är du på g eller tillsammans med någon just nu eller gillar du någon ?
Riktigt söt är och du har en fin blogg.
Puss!!
svar: nej faktiskt inte, inget av det :) tack så jätte myckeeet, pusss!


Kommentarer
Postat av: A.C

hahha naww.. men jag ska sluta shopa nu:)

har handlat för mkt i sistonen:p hehe..har inte sparat ett skit liksom:S icke bra du=/..



tacktack:D Hoppas dagen har varit bra.<

2010-05-04 @ 21:01:22
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0