fööööööööör rolig

okeyy.. gårdagen var bara fööööööör rolig. så mycket som jag skratta igår brukar jag skratta sammanlagt på en månad om jag får säga så hahahaha! anyway, var iallafall ute med zaremba, kim, marinorna, johanna, abe, kamme, elias & egzon i vide igårkväll, nothing more with that! vaknade upp idag av att nata satte sitt ansikte en centimeter ifrån mitt & skrek VOFF (jag blev skrämd som fan). senare drog jag hem till K.K med gabi och tog det lungt! sedan så kom komedi hem to my place. blev skräckfilm osv.. kom precis hem efter att ha varit ute en stund med komedi, abe, kamme, macke, emrah, robert & adam. pluggtime är det som gäller nu peeeeeace


Kommentarer
Postat av: A.C

Hej:)



Nu är jag hemma igen, helgen har varit underbart:D hehe..shoppat och umgått med kompisar så dt finns inget att klaga på:) hehe~~



Hoppas du har också haft en njas helg:) Godnatt o sovgott^^

2010-05-02 @ 23:23:15
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0