eller?

kom precis hem. har varit & pluggat hos komedi hela dagen! som sagt... har 5 prov denna veckan, 3 done 2 left! anyway, har inte haft någon lust alls med o blogga nu dom senaste veckorna. anledningen är ju att det bara händer en massa skit om och om igen. förstår inte hur folk orkar med drama and all that shit! from now on i'm gonna stay out of every ''drama problem'' om jag får säga så.. yeye, plugget väntar. peaceee!

Anonym om döööööödar mig grovt:
kan du ha en frågestund på din blogg stumpan
svar: har haft en innan så jag kan ju köra en till. imorron eller något..
skriv ditt namn nästa gång så jag vet vem du e :)

mittbena eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

INTE MITTBENA!

jättesöt i båda men du ska nog hålla dig till det vanliga:)

2010-05-11 @ 21:22:37
Postat av: dani

finare utan mittbena (k)

2010-05-11 @ 21:24:09
URL: http://danijelajovicic.blogg.se/
Postat av: A.C

inte mittbena:D hehe..sne e finare;)



jaså? Va njas..skönt att höra.. heh..^^

naww..tack söt:)

2010-05-11 @ 22:04:08
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0