working it

skolan var inte så rolig idag, var på dåligt humör.. men jag kom precis hem, varit ute med komedi, marina, jojan, O och I. har nog aldrig träffat på så onormala människor i hela mitt liv, och har säääkert inte skrattat så mycket på jätte länge. var ju värsta offert också idag, som O kallar det ''tarra'' eller vad det nu var hahah. därefter så vare träning, and now i'm back. the good news is that johanna har stukat min tumme, 5 tummar upp till det :))))...
ska in & duscha nu, därefter så blire sleeptime trött som fan! peace!

okej.. en video som jag vill lägga in kommer snart hehe!


Kommentarer
Postat av: A.C

mm jag vt..skit jobbigt:S asch~~



gjort dag då?:D

2010-03-24 @ 21:37:59
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: fatso

HAHAHHAHAHAHAHH påstår du att du tränade klockan nio?

2010-03-24 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0