svar på frågorna:

fråga: Hur kommer det sig att du började blogga??? :)hihi Kram!
svar: ehm.. ingen aning, det började nog med att jag hade skit
tråkigt och från ingenstans så skapade jag en blogg. för det mesta
för att skriva av mig och få ut allt ur mitt huvud, eller ja det mesta
haha. kram!

fråga: hur lång är du? hur många har du på msn? röker du?
dricker du? :))
svar: jag är 1.65, ganska så kort & jag har cirka 350 vänner på min msn.
nej jag röker inte & det är jag glad för :) min dricka kan det ju hända någon
gång om jag är på fest, varför inte :)

fråga: har du glömt den killen du har älskat? annars glöm han,
han va skit, vet nog vem han e ;) du borde ta han du vet någon av
dem vi snacka om i lur i går om dem e heta;) man ska ta killar som
kallar en gumman och sånt det e kunligt
svar: hahaha hej johanna! nej tyvärr det har jag inte gjort. och ja
jag vet men så lätt är det inte

fråga: har du strulat med en kille samma dag du kysste en annan??
svar: tyvärr johanna.. gjorde jag dig besviken eller?

fråga: gillar du någon just nu ?
svar: sorligt nog, jaa

fråga: Ge ett tips om hur man kan visa hur man
tycker om en person, vad man ska göra för att få kontakt
med den. Favorit mat? Kommer du till stockholm och bor
hos mig snart?!?!? :D
svar: enligt mig så tycker jag att man borde snacka med personen
ganska så mycket och bara vara sig själv & bjuda på sig själv.
inte vara en annan person liksom. & min favorit mat är kycklingsallad!
hehe, så fort du bjuder dit mig!! :D


fråga: vf sa du du skulle bli blond sen blev ente de ?
tkr du ska vara ljus brun
svar: jag ville bli det & det vill jag fortfarande, men jag har det
som jag har det nu! brun ska jag bli

fråga: vilken kille är finast utav 95orna i din
skola? & vem av 8orna är sliskigast? Var ifrån kommer du?
vilken religion tillhör du?
svar: om jag ska vara ärlig så är det ingen precis..
helften av 8orna är det haha! jag är halv makedon & halv serb
och jag är ortodox, alltså kristen men inte troende.

fråga: va tykker du om micke och marincee
svar: antagligen så menar du miche och marina? hahah?
ifall du nu menar dom så tycker jag att dom är så söta att jag hade
kunnat äta upp dom :)

fråga: hur tycker du killar ska vara? vad hos dig
är du missnöjd med? När fyller du år :D
svar: personligheten är det som är viktigast. och hur personen är
mot en, & en som inte spelar 2 olika sidor vid olika tillfällen !!
jag är nog missnöjd med allt, punkt. & jag fyller år den 22 mars :)

fråga: har du någonsin älskat en kille så mycket
att du skulle kunna göra vad som helst för att göra han din? :)
kram.
svar: ja det hade jag faktiskt, men inte just nu. men kanske då..

fråga från anonym: vem fick dig att börja blogga ?hur många år
bloggar du? vill du bli känd bloggare? läseer du kissies blogg ?
läser du lisalpaces blogg ?:D
svar: ingen aning, mig själv väll. har nog bloggat ända sen 2008
i think.. ja det händer väll ibland, när jag har tråkigt haha.
nej faktiskt inte, men kan ta o checka sen sen ;)

fråga: heeeeeej nathalieeeeeeeeeeeeeeee. är du kär? i vem såfall?
vad vill du söka för gymnasie? vad är ditt drömjobb? vad ska du göra
i sommar? vilken e din faavvo mat?
svar: hahaha heeeeej ankie. sorligt nog, ja! tror nog inte att jag hade
fått skriva det här.. jag har lust o söka in till pauli ingen aning faktiskt!
resa & bara umgås med vänner, yeah. kycklingsallad ofc :D!

fråga: hejsan, vad heter han du senast strulat med? och har du
någonsin haft sex med någon?
svar: hahah hej, kan nog inte säga namnet här men det börjar på O ;)
nej faktiskt inte !

fråga: 1. rosa lr rött 2. har du pojkvän?
svar: ROSA! och nej tyvärr hehe

fråga: vilken kille tucker du om
svar: svaret är också nog med där uppe!

fråga: har du pojkvän? isåfall vad heter han
svar: nej det har jag inte, så his name is nothing :)

fråga: vilken kille smsar du mest med
svar: jag är mer typ en kill/tjej kan man säga, men inte på det sättet
att jag klär mig som en kille utan mer att jag har bättre kontakt med
killar. så jag smsar faktiskt med många killar som bra vänner då.

fråga: skulle du hellre simmat i en tank med hajar eller ätit en
levande STOR spindel?
svar: HAHAHAHA, i know its you vlera! jag H-A-T-A-R spindlar, så jag
hade hellre simmat i en tank med hajar, hahah no doubt about it !!

fråga: hej sötnos. :) jag tycker du är jätte söt & har
gjort det länge. :) älskar din klädstil, så kan du lägga ut
mer på det ? :D tack. (L)
svar: hehe hej :) tack så mycket!! ofc, det kan jag göra!

fråga: Vilken är din favoritfilm? Cola eller Fanta?
Hur lång är du?
svar: the notebook & you got served, bästa! cola absoluttt.
jag är faktiskt 165 cm kort hehe!

fråga: vad tycker du e viktigt hos en kille
svar: personlighet, lukten. jag älskar parfym & tycker killen ska
ha god parfym hahah! stilen också, men inte så jätte viktigt.
men personligheten definitivt!

fråga: e de sant att du känner en arab som börjar
på R och slutar på ita:O?
svar: HAHAHA.. ja sorligt nog så gör jag det :( vill du veta något
som också är sant? du är en retarded människa!

fråga: tycker du om ditt utseende? hur är du som person?
svar: nej inte direkt. har nästan allt jag vill ändra på, så jag säger nej!
hmm.. ingen aning faktiskt, jag är ju mer en person som inte gillar att
vara tyst, så jag snackar ganska mycket utan att skämmas. gillar även
att ha roligt & jag skrattar rätt så mycket, för vad som helst också!
hoppas det förklarade lite :)

fråga: gillar du kepsar? vilka mer bloggar läser du?
svar: det finns inget bättre än kepsar när man har en bad hairday!
jag läser nog en massa bloggar, alla mina vänners bloggar & folk jag
inte känner, runt 15 bloggar kanske.

fråga: vad fick dig att börja blogga? vilka är dina närmsta vänner?
vad gillar du att göra på fritiden?
svar: som sagt, hade tråkigt en dag & hade lust att börja blogga för
att skriva av mig och alla mina tankar :) mina närmsta vänner är,
jag har många närmsta vänner ungefär 10 st. inte så att jag går
från person till person, men jag är mer en tjej som gillar att umgås
alla tillsammans :). att umgås med vänner is the shit på fritiden!

fråga: har du någonsin zippat 100 killar som har gillat dig
för bara en du har verkligen älskar och kanske älskar än..?
svar: ja faktiskt så har jag det & ja. men inte 100 st HAHAHAH..

fråga: vem gillar du just nu.. om ingen?(som du säkert gör;))
så vem va den senaste killen du verkligen verkligen gillade.
namn tack!  har du tänkt på att lägga ner din blogg? vet att du har
bloggat ett ganska bra tag endå & har kommit ganska långt, jätte fin
blogg o så tycker jag, men har du tänkt på de, isf när då? eller kommer
du fortsätta blogga när du går i gymnasiet o så? vilka 5 vänner tar
du som närmast. vilken skola går du i? hur är dina föräldrar mot dig?
tack för mig, & ännu en gång.. jätte fin blogg(L)
svar: oj det var mycket.. jag kan tyvärr inte skriva namnet på bloggen,
sorry... but i still like him. jag har faktiskt inte tänkt o lägga ner min
blogg. tycker att det har blivit roligare nu när jag gjorde om den lite!
ja man vet ju aldrig vad som händer när jag börjat gymnasiet :)
jag umgås för det mesta med Johanna x2 och Marina x2, så dom
är mina 4 närmsta vänner, men min allra bästa är izabelle. jag går
på höjaskolan vilket är mycket dålig. & mina förälldrar haha.. min
mamma är helt normal kan man väll säga. får göra det mesta av henne.
men min pappa däremot är mycket strängare, vilket utländska pappor
brukar vara, eller ja vissa.. tack själv !!

fråga: hur beskriver du din stil? :)
svar: enligt mina vänner så tycker dom att jag klär mig festligt ungefär
hela tiden. men ibland så kan jag ha på min mjukis kläder, beroende
på hur jag mår den dagen. men annars så gillar jag mer skjortor & blusar.
hatar byxor, inte användt det på några år! men mer åt finkläder är jag :)

fråga: säg tre tjejer med fint leende och tre killar med fina ögon :)
var ifrån makedionen är du?
svar: izabelle, är absolut den tjejen med det finaste leendet enligt mig!
och dom andra två är, rahme & johanna meyer! & jag är från gostivar
en liten by där inne hehe.

fråga: hur många har du hånglat med? ångrar du det med någon
annan person?kram, tacksam för svar
svar: 12 och en halv... HAHAH nej skoja, 4. nej absolut inte, ångrar
inte så mycket som jag gjort i mitt liv.

fråga: pratar du makedonska hemma, kan du det flytande?
svar: inte med min mamma, med henne mest svenska. men min pappa
försöker lära mig så mycket som möjligt, så jag snackar med honom.
och nej jag kan inte det flytande.

fråga: erkänn att du älskar johanna meyer mest i hela världen? :$
ni är coolast btw, rambolinos.
svar: ja faktiskt, sanningen måste ju fram :$ ja det håller jag med om!
rambolinas för att vara exakt!

fråga: vad tycker du om oliviaaaaaaa :*
svar: hahaha, jag tycker om dig mycket mycket.  om jag ska beskriva
dig så är du den sjukaste personen som någonsin skådats &
du är verkligen underbar. ps i miss you !

THAT WAS ALLLLLL, tack för alla frågor. love!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du mer srpski än makedonska?:D

2010-03-03 @ 22:52:08
URL: http://boze.blogg.se/
Postat av: en viss jojan

HAHHAHAHAHHAHA så fucking taskig du e du svara inte på dem jag ville du skulle svara på :O:O



fråga: hur beskriver du din stil? :)

svar: enligt mina vänner så tycker dom att jag klär mig festligt ungefär

hela tiden. men ibland så kan jag ha på min mjukis kläder, beroende

på hur jag mår den dagen. men annars så gillar jag mer skjortor & blusar.

hatar byxor,nte användt det på några år! men mer åt finkläder är jag :)

går du i mjukis gåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår du i mjukis går du i mjukis mannen du e fixad till gympan :O

och sista svaret till olivia rita e sjukare

2010-03-03 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0