tycker synd om dig..

äntligen hemma.. vår skola är sjuk, riktigt störd!
polisen är här oftare än vad jag går till skolan, slagsmål 289748
gånger om dagen osv.. sjukt. men ja skolan har annars varit helt
okej idag. planer för dagen är nog att träffa min kusin, and do some
stuff & när komedi&gänget har kommit hem så drar jag nog hem till
någon av dom. maybe spend the night over who knows.. just a normal
friday, inget speciellt. trååååååååååkigt! yeye, peace
oh ja juste.. en person hade kommenterat
''JAAAAG ÄR MARIN KEZEVIK HEHE''. för det första så måste jag bara
säga så rolig du är. för det andra så tycker jag att det är sorligt att
du inte kan stava till DITT EGET efternamn. OCH för det tredje så har
du no life, ville bara informera detta till dig för jag tycker synd om dig..
(btw, marina är en av mina närmaste kompisar för dom som inte vet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du en syster som heter vanessa?

2010-03-07 @ 10:25:54
URL: http://layziegoescrazy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0