sorry för inlägget

ahhhh, hatar hatar hatar att plugga.. får fan ångest!
har prov i fysik tomorrow, sitter här och tänker vad
jag precis läste, jag har ingen hjärna alltså det är det jag
ville säga. skrev klart min svenska analys om en låt och
nu så vill jag verkligen ut. men neejjj, fysiken hindrar mig.
vem vill överhuvudtaget veta något om magneter?
ja det är något av järn or something, who the fuck cares!
sorry för inlägget, ska dra nu peace!

tycker att hon är så jävla grym, and it's all true !

Kommentarer
Postat av: A.C

skolan e aldrig kul men ibland e dt ett måste ju;p men dt e snart helg..tiden går fort ändå:D hehe~~



godnatt^^

2010-03-17 @ 23:44:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0