SÄKERT

vaknade runt 2 idag på grund av att miss karo väckte mig.. fick ungefär 7 timmars sömn, great! har för det mesta legat och degat i mitt rum fram tills djuren kom hem till mig, det vill säga.. marina, jojan & karo. vi tog o kollade på The uninvited, sjukt psykad film! dom stack ungefär precis & nu så har jag ingenting att göra, buhuuu.. ändrade planer för imorron eftersom att min mormor och morfar kommer till sverige, super...... that just ruined my plans for the evening. jag hittar väll SÄKERT på någonting anyway. peace peace peace

pics från emelies 17års fest!

the birthday girl :D
























Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha sjuk kväll :D Tack för att du kom <3

2010-03-29 @ 01:02:30
Postat av: nathalie

tack själv hjärtat :D hoppas du hade det kul!<3

2010-03-29 @ 14:53:32
URL: http://nathaliezekovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0