om några timmar

kom precis hem. varit hos karo med bell & sara. efter att jag och bell lagade mat så hade vi lite roligt med kameran hahah. därefter så kom karo & sara hem till mig. drog sedan hem till karo och myspysade lite :) ska ta och duscha nu and senare så ska jag ta och kolla på film. happy birthday to me om några timmar. peace!

Anonym om imorron:
HAHA du gör samma miner hela tiden
svar: haha okej

Anonym om imorron:
är du på g med omar gani.snälla svara ärligt
svar: nej det är jag inte..

här kommer lite bilder från helgen & från idag.


ja det är linser


 


oseriösa bilder haha..





Kommentarer
Postat av: A.C

halv serb..jaha..min bästis e från serb:D hehe..^^ jag har svårt se om ngn e afgan lr ja.. skit dåligt på sånt:S men kan se emllan asiaterna..vilka länder de kmr ifrån..typ thai, viet lr kines: hehe..



godnatt^^ hoppas dagen har varit bra för din del:D

2010-03-21 @ 23:33:34
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: marisol

sjukt söta<3

2010-03-22 @ 14:48:31
URL: http://maaarrriii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem är det i orange tjocktröja?

2010-03-22 @ 17:06:48
Postat av: marina

ta bort bilden på mig högst upp!!!!!!!!!

2010-03-24 @ 14:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0