ojsan, här kom en hel del

oj har lite brottom, måste ta och fixa mig nu egentligen hehe.
hinner inte svara på kommentarer, gör det senare.
kan berätta kort vad jag gjorde igår. var i kronprinsen hela kvällen
med komedi, marina, jojan & sam. var även ute sen med miche,
shaqe & company. när jag och komedi kom hem så fick vi värsta
utskällningen. 1. klockan var typ 12, 2. dom sov. men vi doog
av flabb, vi kunde inte ens kolla på varandra utan att skratta!
meeeen nu så ska jag dra iväg till stan med my baby johanna.
senare ikväll blirre nog att andra & omar kommer hit.
this is the time of the year when i'm in a bad mood, verkligen.
har inte lust o blogga så mycket. men uppdaterar sen, PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0